ΑΡΧΙΚΗ
Ιστορία
Σκοπός
Κοινωνική ευθύνη
Εργαστηριακός εξοπλισμός
Διοίκηση
Κανονισμός εργαστηρίου
Αξιολόγηση
Απολογισμοί
Ώρες λειτουργίας
Φιλολογική επιμέλεια εργασιών
Ιστολόγιο
Ανακοινώσεις
Σύνδεση χρηστών
Επικοινωνία
ΜΕΛΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Βιογραφικά μελών εργαστηρίου
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Refresh your Greek
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα - αίτηση συμμετοχής
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Ποιητική Ισημερία
Διαλέξεις εργαστηρίου
Σεμινάρια στο Γραφείο Εκπαίδευσης Αρχιεπισκοπής Αμερικής
Ομάδα αναγνωστικών εμψυχώσεων & δημιουργικής γραφής
Colloquia
Colloquium Ειδίκευσης Γλωσσολογίας 2022-23
Colloquium Ειδίκευσης Γλωσσολογίας 2023-24
Λεύκωμα εκδηλώσεων
Εκδηλώσεις πρωτοετών
Ακαδημαϊκή πιστοποίηση προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών
Φιλογλωσσία
Α' Κύκλος
Β' κύκλος
ΕΡΕΥΝΑ
Σώμα Κειμένων Προφορικού Λόγου
Περιγραφή
Δείγμα απομαγνητοφωνήσεων
Πρόγραμμα Θαλής
Το γλωσσάρι του καπνού
GHSs Loanblends
Το Λεξικό του Λόγιου Επιπέδου της Νέας Ελληνικής
ΕΛεΦυΣ
ΙΚΥ-Θετικά πρότυπα
ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Έδρες Νεοελληνικών Σπουδών στην Ευρώπη: Προκλήσεις και Προοπτικές»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Curriculum for Teaching Greek as a Heritage Language
Ποιητική ανθολογία για την αναπηρία
Χρηστικός οδηγός για τη γλώσσα της αναπηρίας
Άρθρα
Διατριβές
Ανακοινώσεις σε συνέδρια
Παιδαγωγικό υλικό
Βιβλία
Επιστημονικές επετηρίδες
Zoe Gavriilidou discusses the challenges in teaching Greek as a Heritage language to educators in Boston
Διαλέξεις εργαστηρίου
01 Μαρτίου 2024
Εμφανίσεις: 60
Προηγούμενο άρθρο: Zoe Gavriilidou talks to Greek-American Parents: How to maintain Heritage Greek
Προηγούμενο
Επόμενο άρθρο: Strategic Dictionary Use and soft skill development - Zoe Gavriilidou
Επόμενο
FaLang translation system by Faboba
Publish modules to the "offcanvs" position.