«Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει.»
Με αυτό το ρητό ο Γουίλιαμ Άρθουρ Γουόρντ επιδεικνύει πως η αξία ενός μεγάλου δασκάλου δεν έγκειται απλώς στην ικανότητα του να μεταδίδει γνώσεις στους μαθητές, αλλά στην εσωτερική επιθυμία του να εμπνεύσει τους μαθητές του προκειμένου αυτοί να εξελιχθούν ως άνθρωποι. Στην κατηγορία του δασκάλου- εμπνευστή ίσως θα μπορούσε να ενταχθεί και ο σημερινός συνεντευξιαζόμενος, ο κ. Σπύρος Κιοσσές, που από φέτος ανήκει στο Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας με αντικείμενο έρευνας τη Δημιουργική γραφή, ενώ τα προηγούμενα χρόνια δίδασκε ως φιλόλογος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόκειται για έναν πολυμαθέστατο στον κλάδο της φιλολογίας επιστήμονα με σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Μέσω της ενασχόλησής του με τη Φιλαναγνωσία και τη Δημιουργική γραφή έχει ως στόχο να εμπνεύσει στους μαθητές του την αγάπη για την ανάγνωση και τη λογοτεχνία. Καθώς είναι ανάγκη να καταλάβουν ότι πρώτιστος στόχος των λογοτεχνικών έργων είναι το «τερπνόν» και εν συνεχεία το «ωφέλιμον».